loading...
مرجع بیت و آهنگسازی - آهنگسازی شیرین
.:: اطــــلاعیـــــه ::.


.:: مطالب سایت توسط تیم و نویسندگان موزیک بساز گرد آوری میشود و هرگونه کپی برداری
حتی با ذکر منبع غیر مجاز و حرام بوده ، همچنین پیگرد شدید قانونی خواهد داشت .

.::  خرابی لینک ها را در نطرات مطلب مرتبط با خرابی لینک به ما گزارش دهید تا سریعا رفع مشکل شود .

.:: با نظر دادن به مطالب ما را به ادامه فعالیتمان ذوق دهید .

.:: برای چت کردن و صحبت از چت باکس زیر آخرین ارسال های انجمن در انجمن استفاده کنید ، یا به این آدرس فوق بروید  http://musicbesaz.ir/chat

image-81229345f96df85f3e022b3cf20fb51660e3caf8ec5b147eb07a1e914c50ed61-V.jpg (500×500)

لینک های اصلاح شده
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 1097 1393/12/02 نظرات (5)

Spectrasonics Stylus RMX 1.9.6 به جرات و به گواه اکثریت تنظیم کنندگان و آهنگسازان سرتاسر دنیا ، با بانک بی نظیر و استثنایی خودش ، برترین وی اس تی اجزای درامز Drums و پرکاشن Percussion است. استفاده از استایلوس برای درامز آهنگهایتان ، تجربه بی نظیری است اولین انتخاب درامز و پرکاشن برای تمامی موزیسین های حرفه ای در سرتاسر دنیا ، استایلوس Stylus RMX می باشد در دامه میتوایند به رایگان از موزیک بساز دانلود کنید (برای اولین بار )

Admin بازدید : 402 1393/11/25 نظرات (1)

از این به بعد تو سایت سورس ( پروژه ) های آماده فتوشاپ هم قرار میدیم که میتونید تو فتوشاپ ویرایش کنید و برای موزیک های خودتون استفاده کنید ، قکر میکنم تو هر زمینه ای که مربوط به خواندگی باشه داریم تلاش میکنیم که امیدوارم کمکی باشه بهتون ،

تو این پست براتون کاور آماده و قابل ویرایش عاشقانه ای آماده کردیم که میتونید ازش استفاده کنید ، راهنمای استفاده در ادامه مطلب موجود است .

Admin بازدید : 236 1393/11/24 نظرات (0)

با یک پست فق العاده با شما هستیم در این پست کتابی برای شما قرار دادیم بسیار کاربردی و کارآمد ، کتاب Bob Katz - Mastering Audio که در ادامه پیش روی دارید کتابیست حرفه ای که امر مسترینگ را به صورت فوق العاده حرفه ای به شما آموزش میدهد این کتاب دارای شهرت بسیار و یک کتاب جهانی میباشد که در کتابخانه ها و در تمامی سایت ها به فروش گذاشته میشود که امروز میتوانید در موزیک بساز به طور رایگان دانلود و استفاده کنید . همچنین آموزش ها و مواردی که در این کتاب ذکر میشود برای افرادی که امکانات سخت افزاری استدیویی کامل دارند کاربرد بیشتری خواهد داشت ( زبان کتاب : انگلیسی ) به درخواست پیاپی کاربران 

این کتاب برای اولین بار به طور رایگان توسط موزیک بساز عرضه شده است

Admin بازدید : 455 1393/10/05 نظرات (0)

با مجموعه جديدي از تصاوير آماده قابل استفاده براي کاور موزيک در خدمتتون هستيم ، در اين مجموعه 23  تصوير با موضوع تصاوير عاشقانه مناسب براي اديت و استفاده براي کاور موزيک تهيه شده که در صورت نياز ميتونيد ازشون استفاده کنيد.

Admin بازدید : 402 1393/10/05 نظرات (1)

با يک مجموعه از فايل هاي ميدي با شما هستيم ، در اين مجموعه 31 فايل پروژه ميدي گرد آوري شده است ، که پروژه ميدي کامل برخي از آهنگ هاي ترکي ميباشد که براي تمرين ، ريميکس زدن ، و يا اديت زدن بسيار کاربرد دارد .

نکته و آموزش کوتاهي رو هم ميدگم بهتون اگر دوست داريد قبل اجرا کردن فايل ميدي تو نرم افزار آهنگسازي (کاربردي) خودتون ميدي رو بشنويد ميتونيد اونو با نرم افزار Km Player اجرا کنيد تا نت ها و موسيقي رو به طور پيش فرض بشنويد ،

Admin بازدید : 144 1393/10/04 نظرات (0)

موسيقي در ايران بسيار قدمت دارد که بسياري از ما از آن و نحوه شکل گيري آن بي خبريم ، در اين پست کتابي پيش روي داريد که شما را به نحوه پيدايش موسيقي در ايران و سبک هاي آن آشنا خواهد کرد ، در ادامه کتاب " موسيقي در ايران " به نويسندگي فرهاد سجادي را براي شما قرار داده ايم که شما را با موارد گفته شده به خوبي آشنا خواهد کرد.

Admin بازدید : 344 1393/09/21 نظرات (0)

وی اس تی کانتکت kontakt 5.2.1 نام یکی از طبیعیترین و محبوبترین وی اس تی های آهنگسازی هست که تونسته
در سالهای اخیر جایگاه مخصوصی رو بین آهنگسازان پیدا کنه.
صداهایی که تحت kontakt اجرا میشن در اصل به صورت واقعی رکورد شدن پس بعد از اجرا و استفاده از این وی اس تی
میتونید حس واقعی ساز هایی از جمله:پیانو,گیتار,گیتار الکتریک,ماندولین,ساکسیفون و… رو منتقل کنید.
ساز ها و صداهایی که تحت kontakt اجرا میشن حجم های مختلفی دارن بعضا حجم اونها بسیار بالا هست که
نشان از کیفیت بسیار بالا و فوق العاده اون ساز دارد.
در این پست برای شما عزیزان این وی اس تی به صورت کرک شده و لینک سالم برای شما عزیزان قرار گرفته.

Admin بازدید : 694 1393/08/13 نظرات (8)

با یک پست بی نظیر با شما هستیم دانلود بانک های نکسوز به طور کامل و لینک مستقیم که بی شک این پست خیلی هارو خوشحال میکنه حجم فشرده 31 گیگابایت در ادامه میتونید دانلود کنید .

پارت 20 از بین رفته فعلا دانلود نکنید یا منتظر آبدیت جدید پارت 20 باشید

Admin بازدید : 433 1393/07/21 نظرات (0)

برای شما یک مجموعه را به بخش سمپل و لوپ سایت اضافه کردیم ، مجموعه ای  که در پیش رو دارید مجموعه ای است از صدا های با کیفیت  یخ بارون تلوزیون آب و ... شامل 18 فایل صوتی که میتوانید در پرژه های خود استفاده کنید.

Admin بازدید : 1098 1393/07/19 نظرات (7)

با شما هستیم با یک پست فوق العاده ، دانلود وی اس تی East West Quantum Leap RA با لینک کاملا مستقیم و رایگان ، این یک سمپلر همراه با بانک میباشد که به صدای سنتور آن شهرت بسیاری دارد البته این چیزی از ارزش صدا های دیگر کم نمیکنم این وی اس تی فوق العاده دارای صداهایی همچون سنتو -تا تمبک فلوت عود ویولن استرینگ و ... میباشد که تا حد بسیار زیادی صدای طبیعی دارند و تشخیص آن سخت است ، این وی اس تی را به طور کامل در ادامه مطلب دریافت کنید ، شاد و سربلند باشید . (لینک اصلاح شد)

Admin بازدید : 561 1393/07/19 نظرات (10)

امروزه وی اس تی های زیادی برای صدا سازی عرضه شده ، با شما هستیم با یک سینتی سایزر جدید برای ساخت صدا با کیفیت عالی که میتواند شما را از داشتن وی اس تی های بیهوده منع کند ، برای دانلود Xfer Records Serum v1 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Admin بازدید : 194 1393/07/15 نظرات (1)

آهنگسازی و تنظیم با پیش روی علم به تدریج امری کم خرج تر و راحت تر خواهد شد ، مهندسین ساخت پلاگین چند قدم جلوتر قدم گذاشته اند و پلاگینی فوق العاده ای را طراحی و خلق کردند که شبیح ساز یک مانیتورینگ میباشد ، شاید کمی عجیب باشد ولی این پلاگین تا حد زیادی صدای خروجی هدفون های شما را به صورت خروجی از مانیتورینگ به گوش میرساند و مناسب است برای عزیزانی که هدفون مانیتورینگ یا مانیتورینگ ندارند دقت کنید که فقط برای هدفون جواب گو است ، Mildon Studios - HC38 Headphone Calibrator v1.0 قطعا به کیفیت مانیتورینگ سخت افزاری نخواهد رسید ولی با تقویت فرکانس ها از وضعیت بدون مانیتورینگ شما را خلاص میکند و به میکس و سمتر شما کمک زیادی میکند.،موزیک بساز افتخار میکند که در بین سایت های ایرانی اولین سایتی میباشد که این پلاگین بی نظیر را تقدیم شما میکنید.

Admin بازدید : 474 1393/07/15 نظرات (5)

اکثر شما عزیزان با مجموعه پلاگین های فوق العاده Wave آشنا هستید و یا اسم آن را شنیده اید ، Wave Pack Plagins مجموعه بی نظیر برای میکس و اغلب مستر است که جای خود را بین موزیسین ها پیدا کرده است ، پلاگین های این مجموعه مناسب و عالی هستند برای هر گونه اعمال افکت و تغیر جنس و ... اصولت Waves-All-Plugins-Bundle-v9r21 شما را از داشتن هر نوع پلاگین میکس دیگر بی نیاز میسازد ، امروز برای شما ورژن نهایی تا به این لحظه یعنی ورژن 21 را آماده دانلود کرده ایم ،موزیک بساز افتخار میکند که در بین سایت های ایرانی اولین سایتی میباشد که این مجموعه بی نظیر را تقدیم شما میکنید. (لینک جدید قرار گرفت 1 )

Admin بازدید : 289 1393/07/14 نظرات (0)

امروزه آهنگسازان حرفه ای وقتی نیاز به صدایی دارند که موجود نمیباشد یا مناسب سبک کاریشان نیست آن صدا را با تشخیص فرکانس ها  داشتن علم قبلی صدا سازی میسازند ، سینی سایزر ها ابزار های مناسبی برای ساخت صدا هستند که ما امروز یک سینتی سایزر کم حجم ولی عالی را برای شما آماده دانلود کرده ایم با نام Reveal Sound Spire v1.0.18 WiN-REPACK/MAC-R2R که هم قابل نصب برای ویندوز میباشد و هم برای مک

Admin بازدید : 148 1393/07/14 نظرات (1)

امروز برای شما یک مجموعه فوق العاده از سمپل و لوپ های صدای اصلحه های مدرن را انتخاب و گرد آوری کرده ایم Boom Library Assault Weapons Bundle سمپل ها است که از کیفیت صدای بالایی برخوردار هستند و در توان استفاده در فیلم های هالیوودی کیفیت دارند.

Admin بازدید : 239 1393/07/14 نظرات (1)

پلاگین Overloud REmatrix پلاگینی نسبتا جدید و کار آمد میباشد که یک ابزار عالی برای میکس به حساب می آید که میتواند آرشیو شما را در زمینه پلاگین تکمیل کند امروز با ورژن 1.0.4 با شما هستیم که موجود برای ویندوز و مک میباشد ، امیدواریم کمکی باشد به شما موزیسین های عزیز.

Admin بازدید : 330 1393/07/14 نظرات (4)

با شما هستیم با پک جدیدی که به تازگی منتشر شده ، پک عالی میباشد در زمینه سمپل و لوپ های سبک داب استپ تحت عنوان SwitchCraft Dubstep Addiction Vol.1 که پیشنهاد میشود از دست ندهید.

Admin بازدید : 1612 1393/05/24 نظرات (7)

امروز با شما هستیم با یک پست عالی ، برای شما یک وی اس تی بیس گیتار را گرد آوری کرده ایم با نام Ample Sound ABP که یک وی اس تی فوق العاده گیتار بیس میباشد که پیشنهاد میشود از دست ندهید .( لینک های جدید جایگزین شد)*

Admin بازدید : 229 1393/04/26 نظرات (1)

پیش از این مجموعه کامل وی اس تی بیس فوق العاده Trillan را در سایت قرار داده بودیم ( میتوانید از قست جست و جو پیدا کنید ) که بعضی از کاربران مشکل نصب داشتند و درخواست آموزش میکردند در این پست یک ویدئو زبان اصلی به روایت صوت و ویدئو برای شما آماده کرده ایم که کاملا متوجه روش نصب Trillan خواهید شد را آماده دانلود کرده ایم . همچنین این آموزش در مجموعه Trillan که قرار داده بودیم نیز موجود است که ممکن است بعضی از کاربران فقط به آموزش احتیاح داشته باشند یا ویدئو را یافت نکرده باشند به ادامه مطلب بروید .

Admin بازدید : 202 1393/04/23 نظرات (1)

سلامی گرم دارم به همه ی کاربران و بازدیدکنندگان عزیز سایت موزیک بساز ، خوب مطلع هستید که پیش از این مسابقه ای برگذار کرده بودیم برای استعداد یابی که قرار شد به صدای برتر یک جایزه به رسم یاد بود داده بشه که جایزه هم یک موزیک کامل بود که تمامی کار هایش با ما بوده و فرد برنده فقط کار اجرا رو انجام میده ، این موزیک سبک پاپ دارد و پروژه نسبتا خوبی شده ،  همچنین ذکر کنم که به دلیل بی تجربه بودن فرد خواننده یا استرس موقغ ضبط یا ... ممکن است که قسمت هایی از موزیک رو فالش خونده باشه که میتونه دلیلشم اولین موزیکیه که میخونه و به استدیو میره ... خلاصه امیدوارم راضی بوده باشه و دوستان هم خوششون بیاد با تشکر 

آهنگساز ، تنظیم ، میکس ، مستر ، کاور : امیر کوثری ( مدیر سایت ) 

ترانه سرای : کریم جرگانی | با صدای مهدی شیخ

لینک تاپیک مسابقه : http://musicbesaz.ir/Forum/Catgory/204/Post/610

در ادامه مطلب میتوانید موزیک را دانلود کنید

Admin بازدید : 1528 1393/03/20 نظرات (7)

Virtaul Guitarist یک وی اس تی فوق العاده میباشد در زمینه تولید صدای گیتار دارای ریتم های آماده در سبک پاپ و الکتریک با بالاترین کیفیت ممکن ، بی شک یکی از بزرگترین وی اس تی گیتار میباشد (ریتم) از مزیت های این وی اس تی این است که مبتدی ترین افراد هم میتوانند با آن کار کنند محیط جذاب این وی اس تی کاربر را جذب میکند. در ادامه میتوانید نمونه صدایی را دانلود و گوش کنید موزیک بساز این وی اس تی را برای اولین بار به طور کامل و رایگان برای شما آماده دانلود کرده است . ( پیشنهاد موزیک بساز )

Admin بازدید : 475 1393/03/17 نظرات (4)

امروز با شما هستیم با یک آموزش کامل و زبان اصلی از شرکت sonic academy تحت عنوان آموزش ساخت موزیک در اف ال استدیو به صورت کامل و حرفه ای امیدواریم مفید واقع شود.

Link Off.png (465×49)

Admin بازدید : 776 1393/03/14 نظرات (0)
در پست قبل وی اس تی فوق العاده Toontrack EZdrummer 2 نسخه جدید را که به تازگی عرضه شده را قرار داده ایم ، که در این لحظه آموزش کرک و پتچ کردن را در این پست یاد حواهید گرفت ، فایل کرک و پتچ در پک Toontrack EZdrummer 2 که قرار داده شده بود موجود است .
Admin بازدید : 1479 1393/03/14 نظرات (7)

EZdrummer با این وی اس تی درامز فوق العاده همتون آشنا هستید یک وی اس تی درامز عالی و با کیفیت بی نظیر است دارای اکسپنشن های متفاوت برای انواع سبک ، این وی اس تی عالی تا به حال برترین وی اس تی تولید اصوات درامز میباشد که پیشنهاد مشود از دست ندهید ، امروز ورژن جدید یعنی ورژن 2.0.0 را برای ویندوز آماده دانلود کرده ایم به همراه اکسپنشن های پیشفرض و ستاپ پتچ و کیجن تیم کرک R2R که پیشنهاد میشود از دست ندهید ، آموزش کرک و پتچ کردن نیز بزودی در پست های آینده قرار میدهیم ( پیشنهاد موزیک بساز )

Admin بازدید : 1054 1393/02/22 نظرات (6)

پیش از این فایل نصبی سمپلر vsampler  را قرار داده بودیم و گوش زد کرده بودیم که بزودی بانک صدا های ایرانی برای این بانک خوان در سایت قرار میگیرد ، امروز با مجموعه بانک Iranian Library GIG در خدمتتون هستیم این بانک شامل سمپل ، بانک ، صدا هایی همچون دو تار ، نِی ، قلوت ، سنتور و ... میباشد که صدای طبیعی را تولید کرده و شما را برای همچنین صدا هایی بی نیاز میکند .

Admin بازدید : 542 1393/02/20 نظرات (2)

دانلود یک مجموعه نایاب ریتم ( لوپ )  های کردی برای آهنگسازی تنظیم ، و دی جی ها این مجموعه با ارزش بسیار کم یاب بوده که دارای کیفیت عالی و جذابیت بالایی هستند .

Admin بازدید : 507 1393/02/20 نظرات (0)

دانلود پک میدی های جدید در سبک ترنس که شامل آکورد ، بیس ، ملودی ، لوپ و ... میشود که بسیار مفید در زمینه تنظیم و آهنگسازی میباشد ، میدی فایلیست که نت های از پیش تنظیم شده را در خود جای داده است و شما میتوانید از آن ها استفاده و یا ن ها را ویرایش کنید ( در نرم افزار آهنگسازیتان ) با حجم مناسب

Admin بازدید : 554 1393/02/19 نظرات (0)

ورود مجموعه سمپل های Vengeance ( ونجنس ) به دنیای موزیک کمک بسیار عظیمی به تنظیم کنندگان شده است ، ونجنس مجموعه سمپل های شماره گذاری شده در سبکهای مختلف میباشد که دارای کیفیتی عالی میباشند ، در پک هر سبک صداهایی همچون ( لوپ ، کلپ ، اسنر ، اف ایکس ، و ... ) موجود میباشد. از امروز مجموعه های ونجنس را به ترتیب برای شما در موزیک بساز آماده خواهیم کرد .

امروز نیز با پک Vengeance Electro Essentials Vol 1 WAV AudioP2P  از ونجنس در حضورتون هستیم امید است که کمکی به شما هنر جوی عزیز شود.

Admin بازدید : 312 1393/02/16 نظرات (1)

با یک بانک جدید و فوق العاده با شما هستیم با نام Audiority Abstract Textures KONTAKT DISCOVER-SYNTHiC4TE ، بانکیست تحت کنتاکت برای ساخت انواع ریتم از جمله ریتم های ارکستال و...  با قدرت تولید صدا با بهترین خروجی

Admin بازدید : 1510 1393/02/15 نظرات (4)

Trilogy یک وی اس تی عالی و بی نظیر در زمینه تولید اصوات بیس میباشد ، که جزء برترین وی اس تی های بیس دنیا ( تا به این لحظه ) شناخته شده است ،  Trilogy یک وی اس تی با حجم مناسب و مجموعه صدای عالی می باشد که در همه زمینه به شما کمک خواهد کرد ، پیشنهاد میشود از دست ندهید ( پیشنهاد موزیک بساز )

Admin بازدید : 973 1393/02/15 نظرات (3)

دانلود بانک جدید کنتاکت Sample Modeling The Sax Brothers که یک ی اس تی ساکسیفون فوق العاده میباشد که نیاز شما را برای این صدا برطرف خواهد کرد دمو تصویری را در ادامه مطلب مشاهده کنید تا با این ساز و صدای آن آشنا شوید . ( بانک کنتاکت )

Admin بازدید : 331 1393/02/13 نظرات (1)

همانطور که خیلی از شما ها با این پلاگین (افکت) پرکاربرد آشنا هستید میدانید که افکتی میباشد که هر صوتی را (ترجیها گیتار) به صدای گیتار الکتریکی تبدیل میکند مثالا در نرم افزار آهنگسازیتان وی اس تی انتخاب میکنید ، این پلاگین را در بخش میکسر آن وی اس تی میافزایید و بعد هر نتی که با این وی اس تی زده شود صدای گیتار الکتریکی تولید میکند ، امروز افزونه (پریست) های جدید را برای این پلاگین آماده دانلود کرده ایم که میتوانید استفاده کنید ، همچنین پیش از این Guitar Rig به همراه پریست های پیشفرض در سایت قرار گرفته بود که میتوانید برای پیدا کردن پست از جست و جوی سایت استفاده کنید. (لیست پریست ها در ادامه موجود است)

Admin بازدید : 915 1393/02/09 نظرات (4)

iZotope Nectar یکی از پلاگین های بی نظیر و فوق العاده پک پلاگین های Izotope میباشد که به تازگی ورژن جدید این پلاگین ورژن 2.v2.0.2  عرضه شده که به گفته های شرکت Izotope نسبت به ورژن های قدیمی بسیار پر کاربرد و کار آمد میباشد ، معمولا تنظیم کننده ها و آهنگ سازان حرفه ای با این پک فوق العاده و پلاگین های آن آشنایی کامل دارند ، در این نسخه تنظیمات هارمونی نیز اضافه شده ، این افکت صوتی توسط تیم R2R کرک شده است .

Admin بازدید : 146 1393/02/09 نظرات (0)

امروز با یک پست کم نظیر با شما هستیم ، دانلود نرم ازار آهنگ سازی و تنظیم کیوبیس برای سیستم عامل IOS برای  ( Ipad ، گوشی همراه ... ) برای تمامی سیستم عامل های همراهی که از سیستم عامل IOS پشتیبانی میکنند با حجم مناسب ، کیوبیس جزء برترین نرم افزار های تولید و ویرایش صوت در جهان میباشد .

Admin بازدید : 446 1393/02/07 نظرات (1)

* توضیحات اصلاح شد *

دقدقه بسیاری از تنظیم کننده ها و آهنگسازان پیدا کردن آکورد وکال میباشد ، و جزء سخت ترین مرحله تنظیم هم همین کار است که با نرم افزار Chord pickuot 2 0 میتوانید به راحتی آکورد وکال مورد نظرتونو پیدا کنید کافیه وکال ( صدای بدون موزیک ) رو بکشید درون این نرم افزار تا همانند شکل بالا آکورد هایی که برای ساخت این موزیک باید استفاده کنید رو بهتون یاد آوری کنه

Admin بازدید : 549 1393/02/07 نظرات (3)

حتما در اصل آهنگسازی و یا میکس با فاصله صدا آشنا شده اید . فاصله صدای زیر وکال است به عنوان مثال صدای اثلی خواننده که پخش میشود صدایی زیر تر و با ولوم صدایی کم تر پخش میشود این حالت ها را برای پر کردن صدای وکال انجام میدهند که مثالا در آهنگ های دوست خوبم مرتضی پاشایی زیاد به گوش میرسه ، امروز وژن 3.0.0 پلاگین فوق العاده Harmony Engine رو براتون آماده دانلود کرده ایم ، با این پلاگین قادر خواهید بود صدای زن را به مرد و مرد را به زن تغیر دهید ، تیون دهید و [...]

Admin بازدید : 2239 1393/02/03 نظرات (1)

دانلود یک مجموعه کامل از ریتم های آماده بندری ( لوپ ) با کیفیت عالی ، در این مجموعه 31 لوپ و ریتم آماده موجود است که مناسب برای کار های شاد برای تنظیم کننده ها و یا استفاده دی جی ها در مراسم میباشد .

Admin بازدید : 68 1393/02/02 نظرات (3)

یه راست میرم سر اصل مطلب سایت های زیادی دیده شده که از موزیک بساز کپی میکنند و به اسم خودشون مطالبی که برای تک تکشون وقت زیادی گذاشتیم ثبت میکنند ، و سایت های که حداقل لطف کردند و منبع ( موزیک بساز ) رو ذکر کردند ، از همین پست و همین ساعت بنا به تصمیم جدید مدیر های سایت اعلام میکنم کپی برداری از مطالب ، قالب ، بیت ، و  ... سایت تحت هر شرایطی و حتی با ذکر منبع حرام ، غیر مجاز ، و طبق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی و جریمه نقدی خواهد داشت .

و همین طور پس از شکایات ، اطلاع رسانی تارنما ، آی پی و مشخصات و ... شما برای فتا ارسال میشود ، همچنین از ورود و استفاده به سایت موزیک بساز برای همیشه منع خواهید  شد . عزیزانی که منبع رو ذکر کردن و قبل این چند مطلب رو کپی کردند ، ( شناسایی شدند ) از این پس کپی نکنند . در استفاده خود از سایت احتیاط کنید با تشکر . Admin

تعداد صفحات : 2

درباره ما

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    از موزیک بساز راضی هستید ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 474
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 7886
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 3,632
  • بازدید کلی : 858,044
  • کدهای اختصاصی
    دانلود بیت,دانلود بیت جدید,دانلود بیت راگان,دانلود نرم افزار آهنگسازی,دانلود وی اس تی رایگان,دانلود وی اس تی های جدید,دانلود نکسور,دانلود کامل وی اس تی نکسوز,دانلود پلاگین,دانلوذد افکت,دانلود افکت صوتی,دانلود افکت برای صدا,آموزش میکس,آموزش میکس صدا,آموزش تصویری آهنگسازی,آموزش اف ال استدیو,آموزش رایگان آهنگسازی
    ویـــــژه

    نرم افزار آهنگ سازی FL Studio11.0.0


    کیوبیس 5.1 کامل و لینک مستقیم


    کیوبیس 7 نسخه المنت


    پک پلاگین های Waves All Plugins Bundle v 15


    دانلود بهترین وی اس تی بیس Spectrasonics Trilogy 1.2 VSTi


    Trilian با لینک مستقیم به همراه آپدیت


    گیتار فوق العاده Virtaul Guitarist


    درامز قدرتمند و محبوب EZdrummer v2.0.0 WiN


    دانلود وی اس تی Spectrasonics Stylus RMX 1.9.6 (استایلوس)


    دانلود وی اس تی پد فوق العاده Omnisphere


    وی اس تی East West Quantum Leap RA


    بیت ساز حرفه ای Native Instruments Battery 4


    پلاگین iZotope Nectar 2.v2.0.2


    پلاگین فالش گیر Melodyne


    پلاگین فالش گیری صدا Auto Tune


    حساب سایت

    url.gif (190×130)

    دسترسی سریع

    Froum.png (161×31)

    News Musics.png (161×31)

    Shop.png (161×31)

    Short Url.png (161×31)

    Upload Center.png (161×31)

    ads.png (161×31)

    pay.png (161×31)

    ارتباط با Admin

    با آدرس ایمیل زیر مکاتبه کنید .

    Musicbesaz@Gmail.com